Otroška bolnišnica Morozov - otroška klinična bolnišnica. Zdravite na nov način: kaj se bo spremenilo pri delu posvetovalnega in diagnostičnega centra centralne okrožne bolnišnice otroške bolnišnice Morozov - CDC

Tam se opravljajo plačljive storitve, vendar je glavna funkcija zagotavljanje pravice do brezplačno zdravljenje- shranjeno

IN Zadnje čase Nekateri mediji so poročali, da se je znana otroška bolnišnica Morozov v prestolnici začela postopoma spreminjati v komercialno ustanovo. Zdravniki so prisiljeni paciente spodbujati k dodatnim plačanim storitvam in tistim, ki jih priporočajo zdravniki draga zdravila zamenjati s poceni analogi. Glavni zdravnik ustanove Igor Koltunov se je javil, da ovrže govorice.

Zdravniki, ki so odstopili iz Morozovske, so medijem barvito povedali, kaj se dogaja v bolnišnici s prihodom novega vodstva. Po njihovem mnenju zdaj za katero koli zdravstvena oskrba, ki ni vključeno v standarde zdravljenja določene bolezni, morate plačati. Na primer, otroka so pripeljali kirurški oddelek odstraniti slepič, vendar je potreboval EKG srca— za raziskave v stranskem oddelku bodo starši morali plačati denar. Krvne preiskave za hemosindrom je treba opraviti tudi v posebnem registru, saj ti postopki ne veljajo za akutni apendicitis. In je tudi plačan. Bil je tak primer - mati dojenčka, ki se je zdravil zaradi pljučnice, je poročala, da ga boli želodec in je prosila za ultrazvok trebušne votline. Toda predstojnica oddelka ji je v skladu z navodili glavnega zdravnika ponudila plačilo storitve. "Utrujen sem od gledanja jokajočih mater, ki nimajo denarja za plačilo," je rekel eden od nekdanjih zdravnikov Morozovke. "Zavarovalnicam se ne izplača plačevati dragega zdravljenja in delajo vse, da bi se izognile plačilu."

G. Koltunov v tem, kar se dogaja, ne vidi kaznivega dejanja. Včeraj je potrdil, da res vse dodatne študije, ki niso vključene v standard zdravljenja, izvajajo v bolnišnici Morozov ne za čudovite oči. »Bolnik s kilo na pediatričnem oddelku ne bo prejel brezplačne pomoči - to je stranski oddelek. In tam mu ne bodo naredili ultrazvoka srca. Nenehno smo na preizkušnji Zavarovalnice, in če se ugotovi, da kršimo standarde, bomo kaznovani. Storitve se izvajajo za plačilo, ki ni vključeno v standard, vendar jih pacient želi plačati. Poleg tega lahko ljudje doplačajo za kakšne super televizorje ali udobje v sobi ali za hrano iz restavracije. Toda naši zdravniki opravljajo plačane storitve samo po delovnem času, ob vikendih in naprej počitnice. Povsod po svetu je plačljivo zdravstvo,« pravi Koltunov.

Danes je bolnišnica Morozov začela povsem uradno sprejemati denar od pacientov, vendar glavna naloga državne zdravstvene ustanove ostaja enaka - zagotoviti ljudem pravico do brezplačnega zdravljenja. Ugotavlja, da zdravniki nimajo nobene spodbude, da bi bolnike spodbujali k plačilu dodatnih preiskav, ki jih ne potrebujejo.

Po besedah ​​Koltunova se danes bolnišnica Morozov financira iz več virov - zveznih in teritorialnih skladov obveznega zdravstvenega zavarovanja, mestnega proračuna, donacij itd. In situacij, ko bi bolnika prosili za nakup zdravil, povojev, zdravil itd., se ne zgodi več. - vse je na voljo brezplačno. »Donosno nam je, da bolnike zdravimo kakovostno, sicer nas bodo zavarovalnice prikrajšale za denar,« poudarja Koltunov. In navaja dejstva, ki kažejo na izboljšanje stanja v bolnišnici od njegovega prihoda. Tako se je povprečna plača povečala za 10-15% (do 62 tisoč rubljev za zdravnike in 45 tisoč za paramedicinsko osebje). Povprečna ležalna doba se je zmanjšala na 7 dni. In 1. maja je bil odprt nov sodoben oddelek z 98 posteljami, ki ustreza vsem evropskim standardom, z dvoposteljnimi sobami in pogoji za matere z otroki. Toda glavni dosežek je, da se je v šestih mesecih število operacij v bolnišnici Morozov povečalo za 10-krat. Še več, če pred endoskopsko kirurški posegi pri nas skoraj nikoli, zdaj pa večinoma delajo samo njih. Koltunov napade v medijih pojasnjuje prav z nezadovoljstvom odpuščenih kirurgov, katerih povprečna starost v bolnišnici je bila pred njegovim prihodom 70 let. Pacienti se zdaj manj pritožujejo, večina pritožb pa se nanaša na nevljudnost zdravstvenega osebja in ne na kakovost zdravljenja. Koltunov to ocenjuje kot dosežek in obljublja, da bo prevzgojil medicinsko osebje.

Ena najstarejših otroških bolnišnic v Rusiji - moskovska Morozovskaya - trdi, da je najboljša v Evropi. Kakšni so predpogoji za to? O tem se kolumnist RG pogovarja z glavnim zdravnikom bolnišnice dr. medicinske vede, profesor Igor Koltunov.

Igor Efimovič, otroška soba Morozovskaya v središču stare Moskve. Tradicionalno ima spodoben ugled. Ravno pred dnevi, ko sem se srečal z otroki na rehabilitaciji po raku v Kolontaevu pri Moskvi, sem se o tem še enkrat prepričal. Otroci so podrobno povedali, kje in kako so bili zdravljeni. In večina je dala isti naslov: Otroška mestna klinična bolnišnica Morozov. Vtis je, da se večina otrok, vključno z onkološkimi, zdravi v bolnišnici Morozov. Čeprav, če me spomin ne vara, ni veljala za največjo otroško bolnišnico v Moskvi?

Igor Koltunov: Ni štelo. Toda ... Skupaj 260.000 otrok v Moskvi potrebuje bolnišnično zdravstveno oskrbo. Od tega je pri nas hospitaliziranih več kot 100.000 otrok. V zadnjih petih letih smo začeli zdraviti 3-krat več otrok. Čeprav smo po številu postelj slabši od drugih otroških bolnišnic. Skupna površina Morozovskaya je 53 tisoč kvadratnih metrov, ki ima 1000 postelj. Gradnja novega objekta s 500 posteljami je v zaključku. Brez pretiravanja se gradi zahvaljujoč vsakodnevnemu nadzoru in vsakodnevni podpori moskovskega župana Sergeja Semenoviča Sobjanina.

Stavba bo imela popolnoma drugačne bivalne pogoje. Udobni pogoji. Sobe so enoposteljne in dvoposteljne, namenjene bivanju otroka z mamo. Stavba bo predstavljala vsa področja kirurgije: kardiokirurgijo, abdominalno kirurgijo, nevrokirurgijo, otorinolaringologijo, oftalmologijo, maksilofacialno kirurgijo. Tam bodo oddelki za travmatologijo in ortopedijo, urološko-andrologijo, otroško ginekologijo ter oddelek za orfanalne in druge redke bolezni.

Prvič v Moskvi se odpre oddelek za presaditev kostnega mozga, brez katerega si ni mogoče predstavljati trenutne onkologije in hematologije.

Že imate “nadev” za te oddelke? In kar je najpomembnejše, ali obstajajo kadri za delo v njih?

Igor Koltunov: Moskovski zdravstveni oddelek je za nas že kupil sodobno visokotehnološko opremo. In prav imate: glavna stvar so kadri. Tako na podlagi naše bolnišnice zdaj obstajata dve univerzitetni kliniki: ena - Ruska nacionalna medicinska univerza Pirogov, druga - medicinska univerza RUDN. Bolnišnica Morozov ima deset mestnih centrov za specializirano zdravstveno oskrbo otrok. To so centri za pediatrično onkologijo in hematologijo, revmatologijo, gastroenterologijo, endokrinologijo, pediatrično možgansko kap, centri reproduktivno zdravje otroci in mladostniki, sirote in druge redke bolezni, presejanje novorojenčkov, center za otroke z von Willebrandovo boleznijo, regionalni center za prirojene dedne bolezni, genetske nepravilnosti...

Ali so specialisti, recimo, za presaditev kostnega mozga že usposobljeni?

Igor Koltunov: Tradicionalno sodelujemo s Centrom akademika Aleksandra Grigorjeviča Rumjanceva, z njegovimi strokovnjaki na področju presaditve kostnega mozga. Sodelujemo korektno: ne odvabljamo njihovih odličnih strokovnjakov. Iz situacije se izvlečemo na drugačen način: z njihovo pomočjo pripravljamo svoje kadre za to aktualno področje medicine. Poleg tega so v medicini še posebej pomembni konziliji in posvetovanja.

Strokovnjaki s področja presaditve kostnega mozga za otroke bodo z nami svetovali in se posvetovali. Prav tako smo v skladu s pridobljeno izobraževalno licenco oživili lastno specializacijo in podiplomski študij. Oživljamo šolo Morozova, pripravljamo naše strokovnjake.

Na uredništvo se obračajo starši iz različnih koncev države in prosijo za pomoč pri zdravljenju. Ko gre za onkološke bolezni, jih pogosto prosijo za napotitev k Morozovskaya. Mimogrede, v omenjenem rehabilitacijskem centru Kolontaevsky niso vsi otroci Moskovčani. Medtem pa onkološki center Blokhin, republiška otroška klinična bolnišnica in center za pediatrično hematologijo, onkologijo in imunologijo Dmitrija Rogačova zdravijo bolnike z rakom v Moskvi. Kako lahko starši bolnega otroka to preživijo? Kam iti? Kje so najboljše priložnosti? Ali sprejemate ne samo otroke z moskovsko registracijo?

Igor Koltunov: Zelo pomembno je, da imajo ljudje izbiro. Še posebej, ko govorimo o najtežjih onkološke bolezni. Tujih otrok ni in nobenih lastnih. Vsi so naši. Otroci z moskovsko registracijo se lahko zdravijo v zveznih centrih. In otroci z drugačno registracijo v moskovski bolnišnici. Druga stvar je, da to zahteva rešitev nekaterih organizacijskih vprašanj. A to je naša stvar, ne staršev bolnih otrok. Glavna stvar pri zagotavljanju zdravstvene oskrbe je njena razpoložljivost. Dobavljivost, ne glede na debelino žepa, še bolj pa na registracijo. Za razliko od zveznih ustanov, da bi prišli k nam na zdravljenje v okviru obveznega zdravstvenega zavarovanja, ne potrebujete nobenih napotnic (ne samo Moskva, ampak tudi zvezna). In spet, za razliko od zveznih ustanov, Morozovskaya dela 24 ur na dan, vključno z reševalnim vozilom, to je nujno oskrbo.

Naša bolnišnica se je na zemljevidu Moskve pojavila pred 113 leti zaradi Vikule Morozova, nečaka Savve Morozova. Vikula Morozov je mestu dal denar za odkup zemljišča (parcela nekdanjega Konjskega trga) za gradnjo bolnišničnih stavb, namenjenih zdravljenju otrok. Pred začetkom gradnje je najbolj znanega ruskega pediatričnega kirurga Timofeja Petroviča Krasnobaeva poslal po izkušnje v najboljše klinike v Evropi. In trudimo se ohraniti tradicijo dostopne zdravstvene oskrbe in uporabe najboljših svetovnih izkušenj. Tukaj je vaš fotoreporter, ki je posnel več posnetkov na oddelku za patologijo novorojenčkov in nedonošenčkov. Kot običajno je teh dojenčkov na oddelku 50. Od tega je 2/3 Moskovčanov, ostali so iz različnih regij Rusije. Vsi ležijo pri svojih materah.

So brezplačni?

Igor Koltunov: Plačuje jih obvezni sklad. zdravstveno zavarovanje.

Kako takšne drobtine iz drugih regij pridejo do Morozovske?

Igor Koltunov: Pozabljate, da živimo v dobi, ki ji lahko rečemo informacija. O rojstvu otroka z minimalno težo v kateri koli regiji Rusije, če nenadoma tam ni nikogar perinatalni center, informacije pridejo brez zamude. In novorojenega otroka skupaj z materjo pošljejo v najbližji podoben oddelek. Za take otroke imamo neonatalno intenzivno nego.

Odkar smo začeli govoriti o stoletju informacijske tehnologije, pojasnite namen video nadzora, ki zaseda eno od sten vaše pisarne. Slike se nenehno spreminjajo...

Igor Koltunov: Seveda se spreminjajo. Da, vidim, kdo je prišel v bolnišnico, kako starši z otrokom sedijo na hodniku in čakajo na termin. Če vidim, da čakajo dlje časa, pokličem upravnika. Posledice takega klica ne zahtevajo razlage.

Nikoli te nisem slišal povzdigniti glasu.

Igor Koltunov: Kaj za? Povzdigniti glas v otroški bolnišnici? To je neumnost. Moramo se popolnoma razumeti. Upam, da obstaja takšno razumevanje. Z video nadzorom spremljam delo operacijskih sob in delo laboratorijev. Ne bom skrival in to vsi vedo, poslušam pogovore zaposlenih z bolniki in otroki.

Včasih je bilo skoraj moderno: »Otroku prijazna porodnišnica.« Po pravici povedano mi ni bilo jasno, ali je res možno imeti do otroka neprijazno porodnišnico ...

Igor Koltunov: Vsaka otroška ustanova in na splošno ne samo otroška ustanova mora biti prijazna do ljudi. Morda ne veste, da imajo zdravstvene ustanove v Moskvi jasna merila za ocenjevanje učinkovitosti svojih dejavnosti. Dovolj je, da obiščete spletno stran moskovskega ministrstva za zdravje in vsak prebivalec prestolnice, in ne samo prestolnice, lahko ugotovi oceno določene ustanove in izrazi svoje želje.

Na čelu te bolnišnice ste že pet let in pol. Vaš prihod sem je zaznamovalo rušenje 4 starih stavb. To je povzročilo, milo rečeno, nerazumevanje: ljudje ostajajo brez dela, možnosti zdravljenja se zmanjšujejo. Ko pa se je začela gradnja nove stavbe, ko je bolnišnica začela zdraviti 3-krat več otrok, so se strasti umirile. Pa vendar ... Ali so danes za vas pomembne iste želje, ki se pojavljajo na spletni strani bolnišnice Morozov? Vem, da še vedno nimate sprejemnih ur za javnost ali zaposlene. Tako je prišla mama z otrokom in se odločila, da se mora nujno pogovoriti z glavnim zdravnikom. Ali ga boste sprejeli? Ali pa mora iti skozi nekakšen filter, preden pride v vašo pisarno?

Igor Koltunov: Zakaj filter? Samo postaviti se morate v kožo te matere, njenega otroka in razumeti, da je v trenutku, ko se zgodijo težave, zanjo najpomembnejša komunikacija z glavnim zdravnikom. Sem pediater. Sem celo glavni pediater v Moskvi. In preprosto moram ne samo poslušati, ampak tudi razumeti tiste, ki prosijo za pomoč otroku.

Ampak dan ima 24 ur...

Igor Koltunov: Verjemite, časa je dovolj. Želja bi bila.

Rusko medicino sta vedno odlikovali človečnost in sočutje. Toda visoka tehnologija, sposobnost komuniciranja čez Mobilni telefoni, je Skype vse to potisnil v ozadje? Navsezadnje se tudi posvetovanja z zdravniki pogosto izvajajo z uporabo internetnih tehnologij. Verjamejo, da lahko nadomestijo pomanjkanje vsaj reševalne postaje v kakšni divjini, do katere se ne da ne pripeljati ne peš.

Igor Koltunov: Sem zagovornik najvišjih, najnaprednejših tehnologij. Brez njih se ne bi mogli približati personalizirani medicini. In seveda ne bi mogli zahtevati naziva najboljše bolnišnice. Ampak... Nihče ne bo nikoli nadomestil osebne komunikacije med zdravnikom in pacientom.

Bo torej Morozovskaya najboljša otroška bolnišnica v državi, v Evropi?

Igor Koltunov: Za popolnost ni omejitev. Ljudem želim samo zagotoviti zdravstveno oskrbo, ki ustreza sodobnim tehnologijam. In da je za bolnike dostopna in brezplačna. Še posebej, ko gre za otroke.

Glavni samostojni specialist pediater, glavni zdravnik Otroške mestne klinične bolnišnice po imenu Z.A. Bashlyaeva, doktorica medicinskih znanosti, doktorica medicinskih znanosti, profesorica

BIOGRAFIJA

Osmanov Ismail Magomedovich je leta 1983 diplomiral na pediatrični fakulteti Dagestanskega državnega medicinskega inštituta.

Leta 1989 Po končanem podiplomskem študiju na Moskovskem raziskovalnem inštitutu za pediatrijo in pediatrično kirurgijo Ministrstva za zdravje Ruske federacije je zagovarjal disertacijo na temo "Dejavniki tveganja in načela zdravniškega pregleda za oksalat nefropatije pri otrocih."

Leta 1991-1992 - opravil pripravništvo iz pediatrične nefrologije in pediatrije na Univerzitetni otroški bolnišnici v Buffalu, New York, ZDA (na podlagi rezultatov vsezveznega tekmovanja)

V letih 1993-1996. doktoriral na oddelku za nefrologijo Moskovskega raziskovalnega inštituta za pediatrijo in pediatrično kirurgijo Ministrstva za zdravje Ruske federacije.

Leta 1996 je zagovarjal doktorsko disertacijo na temo "Klinično-patogenetske značilnosti in taktika zdravljenja okvare ledvic pri otrocih v okoljsko neugodnih regijah".

1996-2003 Izredni profesor, nato pa profesor Oddelka za otroške bolezni št. 2 Ruske državne medicinske univerze (GOU VPO RGMU).

Od leta 2003 do 2012 - namestnik direktorja Moskovskega raziskovalnega inštituta za pediatrijo in pediatrično kirurgijo Ministrstva za zdravje in socialni razvoj Rusije; Profesor Oddelka za otroške bolezni št. 2 Državne izobraževalne ustanove za visoko strokovno izobraževanje RSMU, s krajšim delovnim časom (zdaj Državna proračunska izobraževalna ustanova za visoko strokovno izobraževanje, Ruska nacionalna raziskovalna medicinska univerza po imenu N.I. Pirogov, Ministrstvo za zdravje Ruska federacija).

Od leta 2012 – glavni zdravnik Otroška mestna bolnišnica Tushino (zdaj Otroška mestna klinična bolnišnica po imenu Z.A. Bashlyaeva iz moskovskega ministrstva za zdravje); 2003, honorarni profesor Oddelka za otroške bolezni št. 2 Državne izobraževalne ustanove za visoko strokovno izobraževanje Ruske državne medicinske univerze (zdaj Državna proračunska izobraževalna ustanova za visoko strokovno izobraževanje, Ruska nacionalna raziskovalna medicinska univerza po imenu N.I. Pirogov, Ministrstvo za zdravje Ruske federacije).

Od leta 2012 – glavni pediatrični nefrolog moskovskega ministrstva za zdravje;

Od leta 2003 do 2012 - Namestnik glavnega urednika revije - "Ruski bilten perinatologije in pediatrije".

Trenutno je član uredniškega odbora številnih vodilnih znanstvenih in praktičnih medicinskih revij.

Predsednik znanstvenega odbora letnega vseruskega kongresa "Sodobne tehnologije v pediatriji in pediatrični kirurgiji."

Leta 2010 je prejel spominsko medaljo "10 let podpisa Pogodbe o ustanovitvi države unije" ("Za brezhibno službo").

Leta 2013 je bil nagrajen s zahvalo župana Moskve S.S. Sobyanin za dolgoletno delo pri zagotavljanju visokokvalificirane zdravstvene oskrbe prebivalcem Moskve. Odličen zdravstveni delavec Ruske federacije, nagrajen s številnimi priznanji za zasluge.

Leta 2015 je prejel diplomo Ministrstva za zdravje "Za velik osebni prispevek k razvoju metropolitanskega zdravstva v letu 2015"

Je zaslužni profesor na Univerzi v Buffalu, New York, ZDA.

Od leta 2016 vodi Univerzitetno kliniko za pediatrijo, Državno proračunsko izobraževalno ustanovo za visoko strokovno izobraževanje, Ruska nacionalna raziskovalna medicinska univerza poimenovana po. N.I. Pirogov Ministrstvo za zdravje Ruske federacije

Polni naziv delovnega mesta na glavnem delovnem mestu:

  • Glavni zdravnik za otroke klinična bolnišnica njim. ZADAJ. Bashlyaeva DZM
  • Direktor Univerzitetne klinike za pediatrijo, Državna proračunska izobraževalna ustanova VPORNIMU poimenovana po. N.I. Pirogov Ministrstvo za zdravje Ruske federacije
  • Profesor Oddelka za bolnišnično pediatrijo št. 1, Državna proračunska izobraževalna ustanova VPORNIMU poimenovana po. N.I. Pirogov Ministrstvo za zdravje Ruske federacije (izredni delovni čas)

Strokovni razvoj in vzdrževanje profesionalni ravni specialisti

  • Certifikacijski cikli v nefrologiji – 144 ur (Oddelek za pediatrijo Ruske medicinske akademije za podiplomsko izobraževanje)
  • V preteklem obdobju so v Moskvi potekale naslednje znanstvene in praktične konference za pediatrične nefrologe z izdajo certifikatov (DZM skupaj z Raziskovalnim inštitutom za pediatrijo in pediatrično kirurgijo Ministrstva za zdravje Ruske federacije)
  • Ultrazvočna diagnostika v nefrologiji. Priložnosti in obeti
  • Sodobne predstave o tipičnem hemolitično-uremičnem sindromu
  • Tubulointersticijski nefritis: mit ali resničnost?
  • Urolitiaza pri otrocih. Značilnosti diagnoze, zdravljenja in preprečevanja
  • Pediatrične bolezni v praksi odraslega nefrologa
  • Motnje presnove kalcija in fosforja pri otrocih. Pregled nefrologa in endokrinologa
  • Algoritem za diagnozo in zdravljenje primarne monosimptomatske enureze pri otrocih
  • Načela ambulantno opazovanje za novorojenčke in otroke zgodnja starost po akutni poškodbi ledvic.

POROČILA O DELU

Poročila o delu glavnega samostojnega strokovnjaka po letih in načrtih za naslednje leto

Akcijski načrt za pediatrično nefrologijo Ministrstva za zdravje za leto 2019

  • *Načela ambulantnega spremljanja novorojenčkov in majhnih otrok po akutni okvari ledvic.
  • Sodobni dosežki pediatrične nefrologije v Moskvi."
  • Bolnik z mikrohematurijo." Analiza kliničnega primera.
  • Ultrazvočna diagnostika v nefrologiji. Analiza kliničnega primera.
  • Anomalije položaja in strukture ledvic. Analiza kliničnega primera.
  • Cistična ledvična displazija pri otrocih. Analiza kliničnega primera.
  • Preprečevanje in zdravljenje zapletov okuženih sečil pri otrocih s sindromom mielodisplazije. Analiza kliničnega primera.
  • Simptomatska diagnoza arterijska hipertenzija pri novorojenčkih in majhnih otrocih. Analiza kliničnega primera.
  • Priprave na presaditev otrokove ledvice zgodnji razvoj terminalna kronična odpoved ledvic". Analiza kliničnega primera.
  • Povečati dostopnost specializirane nefrološke oskrbe za pediatrično populacijo
  • Nadaljevanje povezovanja prizadevanj pediatrov nefrologov in pediatrov urologov-andrologov v smislu zagotavljanja zgodnje diagnoze in optimizacije kontinuitete zdravljenja in nadaljnjega spremljanja otrok z obveznimi stanji.
  • Nadaljevanje optimizacije dela otroških nefroloških sanatorijev v Moskvi
  • Nadaljnje izboljšanje kontinuitete pri zagotavljanju zdravstvene oskrbe otrok z boleznimi sečil med zdravstvenimi ustanovami v Moskvi in ​​zveznimi znanstvenimi in kliničnimi centri
  • Nadaljnje izboljšanje zdravstvene oskrbe otrok s kronično odpovedjo ledvic

Znanstveno delo se izvaja na podlagi Univerzitetne klinike poimenovane po. ZADAJ. Bashlyaeva, pediatrični oddelki Otroške mestne klinične bolnišnice Morozov, Otroška mestna klinična bolnišnica poimenovana po. N.F. Filatov, Otroška mestna klinična bolnišnica poimenovana po. G.N. Speranski, otroška mestna klinična bolnišnica sv. Vladimirja.

  • Zaposlovanje specialistov - pediatričnih nefrologov v Moskvi

Delo v okrožjih usklajujejo okrožni pediatri nefrologi:

Medicinska organizacija

Shumikhina Marina Vladimirovna

Nefrurološki center Otroška mestna klinična bolnišnica št. 13 poimenovana po. N.F. Filatova DZM

Gusar Irina Leonidovna

DGP št. 79 DZM

Kharchenko Olga Vitalievna

Otroška klinična bolnišnica KDO št. 9 poimenovana po. G.N. Speranski, veja št. 2

Volgajeva Elena Vasiljevna

DGP št. 52 DZM

Kovalenko Elena Valerievna

DGP 150 DZM

Kirjagina Inna Jurijevna

DGP št. 145 DZM

Zaloznaya Maria Nikolaevna

DGP št. 42 DZM

Nosyreva Olga Mikhailovna

DGP št. 30 DZM

Bekmurzaeva Gulfizat Baudinovna

Otroška mestna klinična bolnišnica poimenovana po. ZADAJ. Bashlyaeva DZM

Sokol Natalija Viktorovna

DGP št. 105 DZM

V vseh nefroloških bolnišnicah v Moskvi so bile vzpostavljene morfobioptične študije in uvedeni mednarodni postopki za zdravljenje od steroidov odvisnega in steroidno odpornega nefrotskega sindroma.

Vzpostavljena je kontinuiteta med nefrološkimi bolnišnicami in ambulantami ter kontinuiteta med otroškimi ambulantami in zdravilišči. Poleg tega je organizirana kontinuiteta med zvezni centri in otroške zdravstvene ustanove Ministrstva za zdravje, tudi v okviru skupnih znanstvenih in praktičnih dogodkov. To je omogočilo razvoj enotne taktike zdravljenja in diagnostike, pa tudi znatno zmanjšanje (tudi do odsotnosti) števila zahtevkov državljanov zaradi nerazumnega predpisovanja receptov. zdravila po trgovskem imenu.

Vse otroške nefrološke bolnišnice imajo uvedene mednarodne protokole za zdravljenje sekundarnega nefrotskega sindroma ter prirojenih in dednih ledvičnih bolezni.

naslov dogodka

Obdobje izvedbe

Odgovorni izvajalci

Vrsta dokumenta

Pričakovani rezultati

Svetovni dan ledvic

Vsako leto, marec

Otroška mestna klinična bolnišnica poimenovana po. ZADAJ. Bapšljajeva

Odredba Ministrstva za zdravje

Zgodnje presejanje in preprečevanje bolezni sečil, povečanje učinkovitosti terapije, uvajanje novih tehnologij zdravljenja.

Vsako leto na dan mesta Moskva.

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Otroška mestna klinična bolnišnica poimenovana po. ZADAJ. Bapšljajeva

Odredba Ministrstva za zdravje

Dan odprta vrata za otroke z nefrološko patologijo

Vsak mesec zadnjo soboto v mesecu

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Dan odprtih vrat za otroke z nefrološko patologijo

Zgodnje presejanje in preprečevanje bolezni sečil, povečanje ozaveščenosti prebivalstva glede bolezni sečil pri otrocih.

Šole za starše in otroke s kronično ledvično boleznijo

Vsak mesec ob četrtkih od 17.00 do 18.00.

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Otroška mestna klinična bolnišnica poimenovana po. ZADAJ. Bapšljajeva

Odredba Ministrstva za zdravje

Primarna preventiva in preprečevanje napredovanja bolezni sečil

Znanstvene in praktične konference za pediatrične nefrologe v Moskvi

Vsaka 2 meseca 3. sredo v mesecu od 15. do 18. ure

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Otroška mestna klinična bolnišnica poimenovana po. ZADAJ. Bapšljajeva

Odredba Ministrstva za zdravje

Nefrološki oddelki in mojstrski tečaji za pediatrične nefrologe v Moskvi*

Mesečno, zadnja sreda

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Čugunova O.L. – strokovnjak pod vodstvom glavnega samostojnega specialista pediatrične nefrologije

Otroška mestna klinična bolnišnica poimenovana po. N.F. Filatova

Odredba Ministrstva za zdravje

Izpopolnjevanje zdravnikov ob upoštevanju sodobnih domačih in svetovnih dosežkov

Simpozij o aktualnih problemih pediatrične nefrologije

»Zbor za zdravje prestolnice«

novembra vsako leto

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Znanstveno-praktična konferenca "Zdravje prestolnice"

Odredba Ministrstva za zdravje

Izpopolnjevanje zdravnikov ob upoštevanju sodobnih domačih in svetovnih dosežkov

vsak dan,

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Odredba Ministrstva za zdravje

Letni moskovski festival "Zdravje in varnost otrok"

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Odredba Ministrstva za zdravje

Združevanje prizadevanj staršev, otrok, zdravnikov, vzgojiteljev in javnih organizacij pri preprečevanju in zgodnja diagnoza bolezni urinskega sistema pri otrocih

Odprte lekcije za starše v šolah št. 2097, 827

Četrtletnik

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Odredba Ministrstva za zdravje

Združevanje prizadevanj staršev, zdravnikov, vzgojiteljev in javnih organizacij v primarna preventiva in zgodnje odkrivanje bolezni sečil pri otrocih

Govori na televiziji, radiu in v popularnem tisku o aktualnih vprašanjih bolezni sečil pri otrocih

Četrtletnik

Glavni samostojni specialist za pediatrično nefrologijo Osmanov I.M.

Moskva 24, TVC, SPAS

"Argumenti in dejstva"

"Medicinski časopis"

"Severozahod"

"Medicinski bilten"

RSN, Moskva govori

Odredba Ministrstva za zdravje

Informiranje prebivalstva o sodobnih možnostih zdravstvene oskrbe otrok z boleznimi sečil

  • Izboljšanje enotnega registra otrok s kronično odpovedjo ledvic
  • Nadaljevanje optimizacije sistema postopnega spremljanja otrok po presaditvi ledvice
  • Nadaljujte z optimizacijo pogojev zdravljenja akutna stanja pri otrocih po presaditvi ledvice, pa tudi za individualno spremljanje in zdravljenje otrok na programski peritonealni dializi v Otroški mestni klinični bolnišnici sv.
  • Optimizacija kontinuitete, patronaže in spremljanja neozdravljivo bolnih odpoved ledvic med bolnišnicami in v ambulantah
  • Nadaljevanje mesečnih šol za starše in otroke z napredujočimi boleznimi ledvic, vključno s kronično odpovedjo ledvic.
  • Nadaljevanje izvajanja v vseh pediatričnih nefroloških bolnišnicah mednarodnih protokolov zdravljenje sekundarnega nefrotskega sindroma ter prirojenih in dednih bolezni ledvic.
  • Izboljšanje morfoloških študij v otroških nefroloških bolnišnicah v Moskvi.
  • Popolnitev AC DZM s specialisti - pediatri nefrologi.
  • Pripravništvo za pediatre nefrologe v vodilnih svetovnih klinikah

Zdravstvena oskrba mora biti pravočasna in kakovostna, zdravstvene ustanove pa bolnikom dostopne. To nalogo regionalnemu zdravstvu postavlja guverner Andrej Vorobjov.

O tem, kaj se bo spremenilo v delu naših zdravstvenih ustanov, smo se pogovarjali z glavnim zdravnikom osrednje okrožne bolnišnice Odintsovo Igorjem Koltunovom, ki jo je vodil aprila.

Pripravila Maria BAKHIREVA

– Igor Efimovič, imate bogate izkušnje z delom v zdravstvenem sistemu prestolnice za dolgo časa je vodil otroško mestno klinično bolnišnico Morozov. Kakšen je vaš vtis o osrednji okrožni bolnišnici v Odintsovu?

– Najprej sem videl dobro, dobro uigrano ekipo strokovnjakov, ki že dolgo sodelujejo. To je pomembno, ker je na našem ministrstvu najpomembnejša predanost poklicu, medsebojno razumevanje somišljenikov. Posebej lahko izpostavim čudovito porodnišnico s sodobno opremo. Seveda pa so tudi težave – iz njih ni pobega. Ampak delali bomo s tem.

Kaj je danes osrednja okrožna bolnišnica Odintsovo? Zavod je na poti velikega razvoja. Zdaj se oblikuje en sistem zdravstvo, katerega osnovno načelo je: ena občina – ena entiteta. Ob tem bodo vse obstoječe enote delovale naprej. Posledično bo odgovornost tako predstojnika zdravstvene ustanove kot vseh zdravnikov popolnoma drugačna. Institucija namreč postane neposredno odgovorna za zdravje vsakega prebivalca okrožja.

– Kakšne spremembe čakajo Central District Hospital v zvezi z reorganizacijo?

– Za nas je primarno vprašanje, kaj bo bolnik imel s takšno reorganizacijo. Pravzaprav bo vsak naš stanovalec lahko brez potrdil in napotnic obiskal katero koli zdravstveno ustanovo v okraju. Posledica modernizacije bo ustvarjen enoten informacijski prostor. Vsa medicinska dokumentacija, vsi testi in študije bodo shranjeni v enotni bazi podatkov. Pomembno pa je tudi to, da bomo zaradi takšnega sistema tam, kjer iz objektivnih razlogov ni ali premalo specialistov, lahko odprli čakalno vrsto in v sedmih dneh poklicali mobilno ekipo ali organizirali telemedicinski posvet z katerikoli zdravnik.

– Kaj se bo spremenilo pri delu zdravnikov? Obremenitev, plača?

– Osebje bo dobilo vsaj novo sodobno opremo, ki je danes izjemno pomembna. To zagotavlja, da so zdravniki bolj produktivni, hkrati pa zmanjšajo svojo trenutno delovno obremenitev. Zahvaljujoč visokotehnološki medicini se bodo zapleti pri zdravljenju bolnikov zmanjšali. Kar zadeva plače, načrtujemo, da bomo v enem letu zdravnikom in medicinskim sestram zvišali plače za 20 odstotkov. Želim poudariti, da se to ne bo zgodilo z zmanjševanjem števila zaposlenih, temveč z logističnimi rešitvami za usmerjanje bolnikov, sodobno opremo in novimi tehnologijami.

Seveda bo naraščalo število tako imenovanih zaključenih zadev, oprostite strokovni terminologiji. Zdaj »izgubljamo« bolnike s kompleksnimi boleznimi, takšne bolnike pošiljamo v druge zdravstvene ustanove, pogosteje v prestolnico. Na primer, danes v okrožju Odintsovo ni niti ene angiografske naprave, zato bolniku z akutnim miokardnim infarktom ni mogoče zagotoviti sodobne zdravstvene oskrbe. Nujno ga pošljejo v Krasnogorsk ali Moskvo. Enako velja za cerebrovaskularne nesreče. Za zdravljenje takšnih primerov je potrebna 24-urna ekipa nevrokirurgov, odprta mora biti vsaj nevrokirurška ordinacija. Zaradi modernizacije bomo vse to imeli.

– Ali je zdaj mogoče govoriti o konkretnih pogojih za izvedbo programa?

– Da, imamo postavljene roke, modernizacija se je že začela. V prvi fazi v naslednjih šestih mesecih je predvidena posodobitev travmatologije, ORL oddelka, pediatrije in porodnišnice. Druga faza je regionalni vaskularni center, ki bo trajal devet mesecev – največ leto dni. In tretja faza, ki jo pričakujemo v letu in pol, je centralizirana laboratorijska služba, ki bo oskrbovala celotno okrožje. Pomembno je, da nam bo taka storitev omogočila odkrivanje onkologije in zdravljenje hudih kronične bolezni, za katerega trenutno ni podlage.

Ponavljam – ustvarjamo okrožni zdravstveni sistem. Zdravniku daje dostojno plačo, možnost uporabe sodobne opreme in s tem dosledno doseganje pozitivnih rezultatov zdravljenja. Pacienti bodo deležni ne formalne, ampak realne dostopnosti do zdravstvenih ustanov, dejanske izbire, kje se bodo zdravili, kar je bilo doslej mogoče le z napotnico. Sistem pritrditve bo ostal, vendar bo povezan z osrednjo okrožno bolnišnico Odintsovo in obiskali boste lahko katero koli zdravstveno ustanovo v okrožju.

Naše informacije

Igor Efimovič Koltunov– doktor medicinskih znanosti, profesor, častni doktor Ruska federacija.

Rojen 9. septembra 1968. Z odliko je diplomiral na pediatriji v Taškentu medicinska šola specializacijo iz pediatrije. Ima najvišjo kvalifikacijsko kategorijo iz specialnosti "Pediatrija" in "Javno zdravje in organizacija zdravstvenega varstva", kot tudi veljavne certifikate iz specialnosti "Kardiologija", "Pediatrija", GCP, "Javno zdravje in organizacija zdravstvenega varstva".

Od leta 1994 je delal v Državnem znanstvenoraziskovalnem centru za preventivno medicino Ministrstva za zdravje. Leta 2011 je vodil otroško mestno klinično bolnišnico Morozov v Moskvi.

Od novembra 2018 - direktor Znanstvenega in metodološkega gerontološkega centra "Peredelkino" Ministrstva za delo in socialno varstvo Moskva.

Od 23. aprila 2019 je bil na položaju glavnega zdravnika osrednje okrožne bolnišnice Odintsovo.

V.KARPOV: 20 ur 6 minut. Na sporedu je oddaja “Lights Out”.

O tem, kaj je zdaj pomembno. Vladimir Karpov je za mikrofonom. Še enkrat dober večer vsem. Zdaj se nam je pridružil Igor Koltunov, glavni zdravnik otroške mestne klinične bolnišnice Morozov.

Pozdravljeni, Igor Efimovič!

I. KOLTUNOV: Dober večer!

V. KARPOV: No, kot ste verjetno že uganili, bomo danes govorili o optimizaciji, o reformi zdravstvenega sistema v Moskvi, če temu lahko tako rečemo. No, seveda bomo sprejeli vaše telefonske klice, prebrali vaša SMS sporočila, sporočila na spletni strani ...

Najprej pika na E. Igor Efimovič, ste zagovornik optimizacije ali nasprotnik optimizacije? kdo si

I. KOLTUNOV: Seveda sem zagovornik optimizacije.

V.KARPOV: Zakaj "seveda"?

I. KOLTUNOV: Ker sem njen član, sem seveda njen podpornik.

V. KARPOV: Kolikor razumem, lahko tudi glavni zdravniki spadajo pod isto optimizacijo, zlasti potem, ko smo ta teden izvedeli o 49% domnevno neprimernih glavnih zdravnikov v Moskvi.

I. KOLTUNOV: Veste, nihče ne pride nikamor. Ne vem od kje vam podatek o 49% primernih ali neustreznih.

V.KARPOV: Moskovske oblasti...

I. KOLTUNOV: Težko je reči o glavnih zdravnikih v Moskvi ... Vem, da imamo nekoliko drugačne podatke. Da, res, bili smo testirani, neodvisno. Usposabljali smo se, opravili različne teste, tako psihološke, teste splošne izobrazbene ravni, test poklicne usposobljenosti in seveda se je pojavila vrsta strokovnjakov, ki danes ne ustrezajo sodobnim zahtevam.

V. KARPOV: Toda 49 % je, kolikor razumem, po vašem mnenju precenjeno. Vi imate nekoliko drugačne podatke.

I. KOLTUNOV: Ne vem, katere podatke dobivate in od kod jih. Mislim, da ni vsak drugi zdravnik neprimeren.

V.KARPOV: Glavni zdravnik

I. KOLTUNOV: Da, glavni zdravnik. Toda na splošno, veste, za Zadnja leta Zelo se je spremenila specifika dela, zelo se je spremenila zakonodaja na zvezni ravni. In, na žalost, Moskva dolga leta zaostajala glede skladnosti svoje zakonodaje z zvezno zakonodajo. Bile so zelo velike razlike, zelo velika nasprotja. Če se spomnite, je bila pred približno 5-6 leti cela zgodba o navodilih našega predsednika - o uskladitvi zakonodaje sestavnih subjektov Ruske federacije z zakonodajo naše federacije. In Moskva je vodila v neskladjih v zakonodajnem okviru.

V. KARPOV: Da, a Jurij takoj odvrne: "Na žalost je zaostajala? Ja, na srečo je zaostajala! Kajti zaradi tega neskladja je Moskva na primer prejela nekaj več kot druge regije. In zdaj zavrniti to je zelo boleče."

I. KOLTUNOV: Kaj pomeni "več" ali "manj"? Te kategorije v medicini niso uporabne. Obstaja razumevanje kakovosti, obstaja nerazumevanje, pomanjkanje kakovosti. Vse, kar se je ukoreninilo v človekovem življenju, še enkrat ponavljam, ne more biti več ali manj. Narediti moramo vse, kolikor je mogoče. Čim bolj točno toliko, kot je potrebno, da si bolnik reši življenje, ga pozdravi ali olajša njegovo stanje.

V. KARPOV: Spet se izkaže - maksimum, a le znotraj jasno določenega okvira, ki ta maksimum omejuje. To so omejitve, ki bodo uvedene, koliko bodo vplivale na vaše zmožnosti?

I. KOLTUNOV: Veste, ne razumem, kaj so omejitve. Razumem, kakšni so zdravstveni standardi.

V. KARPOV: Enokanalno financiranje je po mojem mnenju omejitev.

I. KOLTUNOV: Enokanalno financiranje ni omejitev. Enokanalno financiranje je predvsem uskladitev s standardom zdravstvenih storitev. Brez ustreznega standarda ne boste mogli nikakor nadzorovati kakovosti zdravstvenih storitev. Medicina je dokaj natančna veda. In nemogoče je nenehno interpretirati določene dogodke in jih interpretirati posamično. Tako ne bomo imeli zdravil, imeli bomo vedeževanje s kavno usedlino. Da pacientu zagotovimo kvaliteto storitev in ne le garancijo, ampak garancijo, da je kakovost v katerikoli zdravstveni ustanovi približno enaka, z minimalno stopnjo napake, je za to ravno nujen prehod na enokanalno financiranje, in uvesti zdravstvene standarde in vse uskladiti .

V. KARPOV: Ta optimizacija, o kateri se toliko govori, ima precej nasprotnikov. Čemu to pripisujete? Če je to že tako dolgo?

I. KOLTUNOV: Veste, v človeški naravi je ljubiti določeno stalnost, v človeški naravi je, da se upira kakršnim koli spremembam, še posebej, če te spremembe niso jasne in neznane osebi. Obstajajo področja, kot so šport, medicina, politika, v katera se razume čisto vsak. Veste, če bi optimizacijo izvajali v jedrski energetiki ali v težki strojegradnji, mislim, da bi bilo nasprotnikov takšne optimizacije manj.

V. KARPOV: Dovolj je na primer reči, da bodo nekateri znanstveniki ali nekatera podjetja odpuščeni, to bo vedno vznemirilo družbo. Torej, tudi če se to tako ali drugače nanaša na jedrsko energijo, bodo besede, da bodo ljudi odpuščali, odpuščali ali se ukvarjali z nerazumljivim preprofiliranjem, v vsakem primeru sprožale vprašanja.

I. KOLTUNOV: Veste, modernizacijo zdravstva danes bi primerjal z reformo, ki je bila nekoč v naši vojski. V 90. letih je bilo v vojski veliko ljudi odpuščenih in obstajal je cel program tega, kar ste rekli - o prekvalifikaciji, prekvalifikaciji častnikov itd. Verjetno bi primerjal isto, kar se zdaj dogaja v medicini. Odpustiti ogromno armado zdravstvenih delavcev, ki so premalo usposobljeni, nekvalificirani ne v času, ko so začeli delati, in ki ne ustrezajo sodobnim zahtevam. Neizpolnjevanje zahtev za sodobno medicinsko opremo, ki jo je Moskva prejela kot del modernizacije - posodobitve, ki se nikoli ni zgodila. Tiste klinike, ki so bile danes opremljene z opremo, ki je tam prej ni bilo. In seveda so ljudje, ki jih je treba po eni strani učiti, in ljudje, ki jih je na žalost treba prekvalificirati ali pripraviti na kaj drugega. Morda v lažje dejavnosti, morda v malo drugačne zgodbe. Enako se je nekoč izvajalo v vojski - reforma in modernizacija. Kot vidite, smo se odmaknili od velikega, okornega, ogromnega stroja in prišli do dokaj mobilnih, multidisciplinarnih, absolutno usposobljenih zdravstvenih ustanov.

V. KARPOV: Do zdravstvenih ustanov moramo še priti.

I. KOLTUNOV: Da, priti moramo do visokotehnoloških zdravstvenih ustanov, ki morajo zagotavljati standardne visokokakovostne zdravstvene storitve vsem, vsem bolnikom.

V. KARPOV: Kar zadeva vojsko, so njeno reformo zelo dolgo imenovali "kolaps". Ruska vojska" Kolikor razumem, bodo podobne značilnosti naslovljene na moskovsko medicino. Ali menite, da se bodo bolniki izboljšali?

I. KOLTUNOV: Seveda bodo čutili.

V. KARPOV: Zakaj nenadoma?

I. KOLTUNOV: Vsekakor. Veste, v mestu se je zelo tiho zgodila revolucija, ko so nastali vaskularni centri in centri za vaskularno kirurgijo. V mestu je bilo zelo tiho, ko smo skrajšali čas prevoza bolnikov z akutnim koronarnim sindromom od kraja nesreče do zdravstvene ustanove. Zgodilo se je precej tiho zdaj, ko se je naša pričakovana življenjska doba v Moskvi močno podaljšala. To je z zagotavljanjem kvalificirane, pravočasne zdravstvene oskrbe. Ali nihče ne kriči zaradi tega?

V. KARPOV: Mogoče je le slabo, da ne kričijo? Posledično slišimo samo o poslabšanju?

I. KOLTUNOV: Ampak to je dejstvo, vendar obstaja. In danes raste pričakovana življenjska doba Moskovčana, danes kakovost zdravstvene storitve raste. In število smrti zaradi akutnega koronarnega sindroma je veliko nižje, mnogokrat manjše, kot je bilo dobesedno pred 4-5 leti. Tudi to je dejstvo. Danes v Moskvi potekajo zdravniški pregledi, danes v Moskvi potekajo preventivni pregledi. Danes prihajamo k preventivni medicini, preventivni medicini, gremo k nečemu, kar se načeloma ni zgodilo že desetletja, danes v našem urbanem zdravstvu.

V. KARPOV: In končno naj se pojavi. Ker bodo napačne odstranili? Toda pred tem je bilo to nemogoče storiti?

I. KOLTUNOV: Veste, ne vem, kaj je prav, kaj je narobe, kaj je mogoče, kaj je nemogoče.

V. KARPOV: Sami pravite, da se morate znebiti specialistov, ki niso specialisti.

I. KOLTUNOV: Ničesar se ni treba znebiti, ni cilja, da bi se nekoga znebili, ni cilja, da bi nekoga odpustili. Cilj je ustvariti kakovostno, kvalificirano zdravstveno oskrbo. V skladu s tem je sestavljen, kot sami razumemo, iz treh komponent: prva je potreba po sodobni tehnološki opremi, druga je potreba po usposobljenih, kompetentnih, kvalificiranih strokovnjakih, tretja so prilagojene zgradbe, strukture in logika obravnave. proces, kompetentno zgrajen z vidika zdravstvenega varstva organizacije. Zahvaljujoč tem trem komponentam prejmemo vi in ​​jaz visoko kakovostne, zajamčene, standardizirane zdravstvene storitve.

V. KARPOV: Z mojega laičnega vidika, več kot bo teh treh komponent, bolje bo za nas, bolnike. Toda rečeno nam je, da mora postati manj, če želi postati boljši.

I. KOLTUNOV: Veste, večje ni vedno boljše.

V. KARPOV: Se strinjam.

I. KOLTUNOV: Naj bi jih bilo toliko, kolikor je potrebno. In zato, če govorimo o številu zdravstvenih ustanov, popolnoma razumemo, da imamo takšne stvari, kot je število prebivalcev mesta Moskva, razumemo, da imamo razširjenost nekaterih najpogostejših bolezni, kot so nalezljive in neinfekcijsko. Na podlagi tega se razume, koliko zdravstvenih ustanov naj bo, kakšen profil morajo imeti, kakšno posteljno kapaciteto naj imajo, kakšno opremo in zmogljivosti morajo imeti ter število storitev, ki jih opravljajo.

V. KARPOV: Je to razumevanje jasno? Še enkrat, današnje novice - načrte za zmanjšanje števila moskovskih zdravnikov morajo pripraviti glavni zdravniki in jih do novega leta poslati ministrstvu za zdravje. Se pravi, zdi se, da danes ni tako jasnih podatkov.

I. KOLTUNOV: Seveda obstaja razumevanje, absolutno. In seveda jasno vemo, kaj želimo in kaj želimo doseči. Povem vam, da je v otroštvu, na pediatriji, verjetno lažje kot odraslim zdravnikom, saj imamo v celem mestu približno 1 milijon 800 tisoč malih bolnikov. Seveda je veliko več odraslih kot otrok. In obseg bolezni pri odraslih je veliko širši kot pri otrocih. Verjetno nam je v otroškem zdravstvu glede tega lažje. Če ste pozorni, na srečo danes ni toliko pritožb glede pediatrične oskrbe, če jo vzamemo v zvezi z odraslimi bolniki. In do danes niti enemu malemu bolniku ni bila odrečena zdravstvena oskrba. Poleg tega imamo absolutni preboj v pediatriji - zdaj skrbimo za otroke od 500 gramov naprej. Kaj danes ustreza evropskim standardom Svetovne zdravstvene organizacije. In to je spet postalo mogoče zaradi posodobitve in opreme zdravstvenih ustanov.

V. KARPOV: To je že storjeno.

I. KOLTUNOV: Pravkar je bilo narejeno. To je bilo narejeno pred 2 leti. Ti otroci zdaj dojijo, nato preidejo na drugo stopnjo. Nato preidejo na tretjo stopnjo, rehabilitacijo. Vse to, razumite, ni zgodba enodnevnica. Proces zdravljenja ima svojo logiko, svoje zaporedje dogodkov. In seveda obstaja vrsta bolezni, ko je zelo dobro, zelo lepo, kot pravijo, odrezano in prišito, pa je vse v redu. Pogosto se to ne zgodi, pogosto so bolezni ciklične narave, pogosto začnemo zdraviti bolezni več let. In to je etapno, etapno, etapno zdravljenje, da je bolnik zdrav.

V. KARPOV: Še vedno poskušam razumeti: zdaj, v okviru te optimizacije, v okviru te reforme, zahtevajo več od tebe kot zdravnika ali kot menedžerja. Morate doseči učinkovitost pri finančnih kazalnikih ali kaj drugega, ali zadovoljevanje potreb državljanov?

I. KOLTUNOV: Veste, obstaja cela posebnost v zdravstvu, imenuje se "Organizator zdravstvenega varstva". To je njegova specialnost, za to poučujejo, za to specialnost mu dajo diplomo. Ta specialnost združuje veščine vodenja in zdravljenja ter vse, kar je povezano s procesom zdravljenja.

V. KARPOV: Kaj pa je zdaj vaša prioriteta? Kaj natančno se zahteva od vas?

I. KOLTUNOV: Naša prednostna naloga je zdaj organizacija specializirane, visoko specializirane zdravstvene oskrbe. Bolnišnica bi se morala odmakniti od zagotavljanja preprostih zdravstvenih storitev, ki bi jih morale izvajati klinika. Ne ukvarjaj se z majhnimi stvarmi, recimo tako, ne življenjsko nevaren, pogosto ponovljiva zdravstvena storitev, ki jo je mogoče zagotoviti v enostavnejši, manj opremljeni ustanovi.

V.KARPOV: To je učinkovitost, finančni kazalniki?

I. KOLTUNOV: Finančni kazalniki so posledica. To ni cilj. Ni naloga zaslužiti nekaj denarja, prejeti ta denar. Smo vladna agencija. In seveda nihče ne bo dovolil, da bi bila katera koli velika zdravstvena ustanova, zlasti bolnišnica Morozov, uničena ali bankrotirana. Jasno je, da če bo menedžment v bolnišnici neučinkovit, bo ustrezno spremenjen vodstveni aparat, država bo pomagala pri finančnih luknjah in postavila drugega bolj kompetentnega specialista. Toda nihče ne bo pustil, da bolnišnica propade, to ne pride v poštev.

V.KARPOV: Sprejmimo telefonske klice. Za vas bo bolj priročno nositi slušalke 73 73 948. Zdaj vas pozorno poslušamo. Živjo živjo!

RADIJSKA POSLUŠALKA: Halo, halo! Veste, mene je strah raznih reorganizacij v državi, bom razložil, na primer policija se je pred kratkim reorganizirala v policijo - ni smisla. Zdaj bomo medicino reorganizirali. Oprostite, vašega programa ne poslušam že od vsega začetka. Me pa zanima, kakšen človek ti sogovornik pripoveduje, da bo vse v redu. Po mojem mnenju bo samo grozno, še hujše in hujše. Če bo naša medicina postala komercialna, bo to katastrofa.

V. KARPOV: Tukaj je pomembno razumeti, zakaj naj bi po vašem mnenju medicina postala slabša?

I. KOLTUNOV: Trenutno je, kolikor razumem, v kritičnem stanju. Moj oče je bil v bolnišnici, v Botkinskaya, tam so dobre zgradbe, kjer ljudje ne lažejo, oprostite, kot govedo.

V. KARPOV: Da, hvala, sprejeto.

Zakaj bi se izboljšali, če imamo primere drugih reform, ki niso tako uspešne?

V. KARPOV: Naj vas spomnim, da je z nami Igor Koltunov, glavni zdravnik otroške mestne klinične bolnišnice Morozov.

I. KOLTUNOV: Seveda so dobre stavbe, seveda so nekje tudi slabe stavbe. Ta sogovornik zelo pravilno pravi, da je potrebna zdravstvena reforma, in sicer da je treba ustvariti ustanove, ki bodo zagotavljale samo specializirane klinična oskrba kot je na primer bolnišnica Botkin, kot je bolnišnica Morozov. Za to je treba tam koncentrirati te storitve, tako kadre kot opremo, posledično pa bo šla država, obvezno zdravstveno zavarovanje in naša sredstva, ki bodo omogočila nadaljnji razvoj te institucije.

V. KARPOV: Ko govorijo o zdravstvenih ustanovah za odrasle, se najpogosteje spomnijo na babice, ki jim ni treba priti, samo ležijo v bolnišnici, saj jim tam med drugim nudijo neke vrste socialne storitve. In ko govorijo o otroški bolnišnici, govorimo tudi o znižanjih posteljna kapaciteta, da otroci ne bi smeli samo ležati v otroški bolnišnici Morozov? Samo razloži.

I. KOLTUNOV: Govorimo v številkah.

V. KARPOV: Naredimo to.

I. KOLTUNOV: Pred tremi leti, ko smo začeli reorganizacijo bolnišnice Morozov, je bilo število bolnikov, zdravljenih v ustanovi, približno 32-34 tisoč ljudi. Danes v isti zdravstveni ustanovi letos dosegamo 72 tisoč zdravljenih bolnikov.

V.KARPOV: Dvakrat toliko.

I. KOLTUNOV: Popolnoma točno. Dvakrat več, samo s spremembo logike procesa zdravljenja, usmerjanjem pacientov, ki so neposredno vezani, spet ponavljam, na sodobno opremo, ki omogoča popolnoma drugačno hitrost izvajanja zdravstvene oskrbe. Ko rečemo, da spreminjamo hitrost zagotavljanja zdravstvene oskrbe, to ni želja po več in hitrejšem zaslužku, to je želja po hitrejši pomoči pacientu, saj se pogosto pacientov čas šteje v minutah in kvečjemu morda v urah. Zdravnik ne razmišlja o denarju, razmišlja o tem, kako pacientu hitro zagotoviti kvalificirano zdravstveno oskrbo. Seveda, če se spomnimo zgodb z vami, ko so bolniki šli v posteljo na zdravljenje, na pregled, je minilo nekaj časa, da bi bolniku postavili diagnozo, je trajalo 7-10-12 dni. Zakaj? Ker je bil samo en tomograf, delal je dvakrat na teden, posnetek je bil ogromen, ker so bili pregledi samo ob torkih in četrtkih, rezultati pa so bili dani samo v ponedeljek in petek in tako naprej, in tako naprej, in tako naprej Vseh teh zgodb se dobro spominjam, danes jih ni več. Danes se na nivoju urgence zaradi nujnih primerov v našo ustanovo oglasi od 300 do 360 ljudi, 120 ljudi pripeljejo z reševalnimi vozili iz RTP, približno 200 ljudi poišče zdravniško pomoč v kakšni nujni situaciji. Prvič smo odkrili koncept, kot so "postelje za preddnevno hospitalizacijo", ko danes otrok in njegova mama prideta na urgenco in v 2-3 urah pacient prejme 24 ur na dan sodobno opremo, ki ima nikoli ni bilo na voljo v naši ustanovi: to računalniška tomografija, to je ultrazvočni pregled, če je treba, rentgen in popolnoma laboratorijska diagnostika: biokemični testi, klinični testi itd. Tako v 2-3 urah otrok zapusti tako imenovane "preddnevne bolnišnične postelje" in še vedno ga bodo hranili. Mama je z otrokom.

V. KARPOV: Naj pojasnim: ali bo v Otroški mestni klinični bolnišnici Morozov še vedno prišlo do zmanjšanja posteljnih kapacitet ali ne?

I. KOLTUNOV: V otroški mestni klinični bolnišnici Morozov so posteljne zmogljivosti že dolgo zmanjšane

V. KARPOV: To je to, se pravi, ne boste zmanjšali ničesar dodatnega?

I. KOLTUNOV: Ne. Ko se je začela množična razprava, so bili vsi ti pogovori, reforme, v bolnišnici Morozov vse to že zdavnaj končano.

V. KARPOV: Kaj bo potem? Katere spremembe ste naredili posebej?

I. KOLTUNOV: Kdaj se bo to zgodilo? Kaj imaš v mislih?

V. KARPOV: No, zdaj, med to optimizacijo, ko govorijo o zmanjševanju zdravstvenega osebja in posteljnih kapacitet? Kako bo to vplivalo na vas?

I. KOLTUNOV: Šli smo že skozi zmanjševanje posteljnih kapacitet, šli smo že skozi zmanjševanje zdravstvenega osebja in za razliko od mnogih drugih zdravstvenih ustanov, ki so sedaj šele vključene v ta proces, že lahko govorimo o rezultatih tega postopek. Povzemimo ta postopek.

V. KARPOV: Se pravi, vi kot eksperimentalna lokacija ste v bistvu že opravili svoje delo.

I. KOLTUNOV: Da, smo kot pilotni projekt. V pilotnem projektu so bile 4 bolnišnice, otroška bolnišnica je bila Morozovskaya, in do takrat smo zaključili vse naše optimizacije

V. KARPOV: Ločeno, zdaj vas prosim, da pokličete tiste ljudi, ki so se v zadnjem letu verjetno srečali z otroško bolnišnico Morozov. Prosim, naj vas spomnim, da je telefonska številka oddaje v živo 73 73 948. In lahko rečete: Da, opazne so spremembe in vam je nekaj všeč ali vam ni bilo všeč. Zato vabljeni v našo oddajo. Sedaj vas pozorno poslušamo.

Živjo živjo!

RADIJEC: Pozdravljeni, dober dan! Na kratko: nisem srečal Morozovske, sem pa pred kratkim srečal Filatovsko. Ampak želim vam povedati o otroški kliniki. Situacija je taka, da prihajajo odpuščanja, zdravniki vsi živčni. Dogovarjanje za termin, kuponi, ki jih dajo, ne gre. Čas je izračunan, vendar še vedno sedite v vrsti, sedite tam. Značilno je, da se je pred kratkim pojavil trenutek: če prej, pred šestimi meseci, so bili vsi predpisani testi opravljeni. Zdaj - ne, vse bomo naredili namesto vas, toda ta je, oprostite, plačan. Zdravnik to pojasnjuje z optimizacijo tega procesa.

V. KARPOV: V redu, hvala! Malo drugačen primer, a še vedno blizu, prosim.

I. KOLTUNOV: Veste, ne čisto blizu nas. V naši bolnišnici nimamo klinike, nimamo dodeljenega kontingenta, zato vam zdaj ne morem povedati, o čem govori moj tovariš. Ne delam v bolnišnici Filatov, zato tudi tega ne morem reči ali komentirati. Da, danes res obstaja vrsta storitev, ki tako kot v vseh državah sveta niso vključene v sistem obveznega zdravstvenega zavarovanja: akupunktura ni dovoljena ...

V. KARPOV: Naj pojasnimo: prej je bilo zastonj - zdaj so ga naredili na primer plačljivega. Ali govorite o teh storitvah?

I. KOLTUNOV: Veste, kaj se je zgodilo prej, zdaj vam bom povedal. Prej je pacient prišel k zdravniku, zdravniku je bilo vseeno, kako ga zdravi, zdravniku ni bilo vseeno, koliko preiskav bo predpisal, kaj bo z njim naredil. Ni bilo kriterijev za ocenjevanje zdravnikovega dela, niti ni bilo razumevanja, kaj se s pacientom dela in ali mora narediti vse ali ne. Danes, zdaj se poskušajo izogniti takim situacijam. Poleg tega imamo zdaj elektronsko snemanje v naših ambulantah in urgenci. Teoretično mislim, da je to vse prehodna zgodba, da so zdravniki nervozni. Pri nas vsi živčni hodijo okoli različni razlogi, in ne samo zdravniki v bolnišnici. Ampak sčasoma bo vse to minilo, gremo samo k tako civiliziranim stvarem, kot je psihološka podpora zdravnikov.

V. KARPOV: Tudi to boste imeli vzpostavljeno in če ste že opravili posodobitev, jo že imate.

I. KOLTUNOV: Prihajamo tudi do zaključka, da morajo zdravniki opraviti psihološki pregled. Dobro razumete, da ljudi, ki se nenehno soočajo s človeškim trpljenjem, s hudo neozdravljivimi bolniki, ljudje, ki vsak dan vidijo smrt, seveda to psihično vpliva. Seveda znajo biti razdražljivi, seveda znajo biti nesramni. Da se to ne bi zgodilo, sedaj izvajamo psihološko podporo zdravnikom, psihološko razbremenitev zdravnikov. Vse to sedaj začenjamo tudi mi.

V. KARPOV: Se pravi, tega še nimate, ste pa zdaj v procesu.

I. KOLTUNOV: V tem procesu zdaj testiramo ta sistem. V naslednjih 2-3 mesecih bo to pri nas delovalo stalno.

V. KARPOV: Vprašanje, ki se mi je pojavilo včeraj o odškodnini, ki jo je Sergej Semjonovič Sobjanin obljubil zdravnikom, ki bodo med to optimizacijo odpuščeni. Zdravniki - pol milijona rubljev, paramedicinsko osebje - 300 tisoč rubljev, nižje medicinsko osebje - 200 tisoč rubljev. Komu je to namenjeno? Čemu je to namenjeno?

I. KOLTUNOV: Težko rečem, poslušal sem govor našega župana tako kot vi. Zaenkrat še nimamo regulativnega dokumenta, ki bi določal postopek izplačila tega nadomestila, kako bo in komu. Zato ne morem reči zagotovo, nimam nobenih dokumentov.

V. KARPOV: Zakaj se to počne? Verjetno veste, samo o tem ne želite govoriti v etru.

I. KOLTUNOV: Ne, nočem ničesar. Vendar dobro razumemo, da obstajajo roki za usposabljanje in izpopolnjevanje ter menjavo specializacij. Dobro se zavedamo, da obstaja vrsta zelo iskanih specialitet, za katere ne najdemo osebe. Danes je problem najti zelo kompetentnega ultrazvočnega specialista, problem so specialisti, ki lahko naredijo ehokardiografijo. Za razliko od tujih specialistov naši kardiologi žal ne morejo sami izvajati ultrazvoka srca in ga ne morejo sami interpretirati. Naši splošni zdravniki ne morejo sami interpretirati kardiograma, za to pa potrebujemo tehnološke pomočnike - druge zdravnike, ozke specialiste diagnostike.

V.KARPOV: Jih bodo nekje prekvalificirali, jim bodo plačali 300 tisoč rubljev?

I. KOLTUNOV: In tisti, ki študira, ne prejema plače.

V. KARPOV: In za tiste, ki bodo prejeli pol milijona, je to videti kot poskus pregovarjanja zdravnikov, da ne bodo preveč ogorčeni.

I. KOLTUNOV: Ne, ne strinjam se s tabo. Danes, da postanete specialist drugega profila, morate študirati več kot šest mesecev, kar je po standardu več kot 540 ur. Pravzaprav oseba eno leto ne prejme plače. Ti in jaz dobro razumeva, kakšna je povprečna mesečna plača v panogi. To je pravzaprav denar, ki ga dobi zdravnik, da se prekvalificira v specialnost, po kateri je povpraševanje.

V. KARPOV: Naj vas spomnim: danes je z nami Igor Koltunov, glavni zdravnik otroške mestne klinične bolnišnice Morozov. Zdaj je objavljena novica. Potem se bomo vrnili in nadaljevali.

V.KARPOV: 20 ur 36 minut. Program "Lights Out". Vladimir Karpov je za mikrofonom. Danes je z nami Igor Koltunov, glavni zdravnik otroške mestne klinične bolnišnice Morozov. Seveda govorimo o reformi, govorimo o optimizaciji. Vaša vprašanja sprejemamo: telefonska številka v živo 73 73 948, SMS +7 925 8888 948.

V. KARPOV: Jurij piše: "Da, zato, da so zdravniki tiho. Vaš gost vam noče povedati, kako je bil dokument že poslan vsem glavnim zdravnikom, da bodo vsi zdravniki, ki pridejo na shod, izročeni. ”

Je to res ali ne? Poslali so ti dokument, da moraš, prvič, vse opozoriti, naj ne gredo na shod, in drugič, po tem vse dati v zapor.

I. KOLTUNOV: Veste, do zdaj sem videl samo dokument, ki je prišel v našo sindikalno organizacijo s pozivom, naj gredo na shod, nisem pa prejel dokumenta iz našega oddelka s pozivom, naj "ne grem" na shod.

V. KARPOV: Boste šli na shod?

I. KOLTUNOV: Seveda ne bom šel na shod.

V. KARPOV: Zakaj? Vaši zdravniki bodo odšli.

I. KOLTUNOV: Ne vem, morda bodo šli, morda ne. Ne morem govoriti v imenu vsakega specialista.

V. KARPOV: Ampak ste jih prosili, naj ne gredo ven?

I. KOLTUNOV: Ne, seveda. Vsekakor.

V. KARPOV: Zakaj ne greš? Ne podpirate tega shoda? Ne podpirate pomislekov zdravnikov in bolnikov?

I. KOLTUNOV: Ne podpiram bojazni, da bo vse slabo, ker ne moremo govoriti o tem, česar ne vemo, česar ne vidimo. Da bi o nečem sodil, moraš to najprej vsaj razumeti. Če želimo dobiti nek konstruktiven pristop k celi tej zgodbi, prosim, obstajajo posebne javne organizacije, tudi zdravstvene in nezdravstvene. Ustvarite lahko poljubne delovne skupine ter o vsem tem razpravljate in gledate na kvalificirani ravni. Obstajajo indikatorji, obstajajo preizkušene metode absolutno povsod po svetu, in vidite, reforma zdravstvenega varstva, ki jo imamo danes, je bila ena prvih, ki jo je izvedla Margaret Thatcher v Angliji. Nato je Obama to izvedel v Ameriki, Schwarzenegger v Kaliforniji je bil eden prvih, ki je predlagal zdravstveno reformo v svoji državi. Zdaj dirigiramo v Rusiji. To je dokaj normalen, naraven proces, ki sledi rasti novih tehnologij. Pojavljajo se nove tehnologije, nov pristop k zagotavljanju zdravstvene oskrbe, pojavljajo se povsem nove medicinske tehnike. Seveda pa to zahteva povsem drugačen logičen pristop k procesu zdravljenja.

V. KARPOV: Popravite me. Imam pa naslednji občutek: zdaj skušajo zdravstvene ustanove spremeniti v nekakšne tovarne za zdravstveno oskrbo bolnikov. Z drugimi besedami, pacient mora priti ob točno določenem času in v strogo določenih nekaj minutah se mora posvetovati z njim ter postaviti primarno diagnozo. Po tem mora iti v bolnišnico, kjer bo v strogo določenem času podvržen zahtevani operaciji, nato pa ga je treba izvesti tudi 2 dni. prav razumem?

I. KOLTUNOV: Delno.

V. KARPOV: Kaj delam narobe?

I. KOLTUNOV: S prehodom, v skladu z reformo zdravstvenega varstva, na financiranje po glavi prebivalca, danes ni razumevanja naročanja, zlasti v ambulanti, kot takega. Ker je določen del populacije vezan na kliniko, lahko ta populacija poišče zdravniško pomoč ali pa tudi ne. Kapaciteta ambulante je izračunana tako, da celotno prebivalstvo, ki živi, ​​in pogostost klicev nam je jasna, te kapacitete morajo zadostiti vsem potrebam prebivalstva. In zato čas, namenjen pacientovemu sprejemu, načeloma ne igra več nobene vloge. Zdravnik dela mirno, ve, da bo služil vsem bolnikom, ne danes, ampak jutri jim bo zagotovo služil, jim nudil vso kvalificirano pomoč.

V.KARPOV: Ali obstaja kakšen načrt za jašek?

I. KOLTUNOV: Za jašek ni načrta.

V.KARPOV: Dnevno sprejme 20 pacientov - ali je njegova plača odvisna od tega?

I. KOLTUNOV: Tega ni.

V. KARPOV: Kaj je tam? Kako bo?

I. KOLTUNOV: Še enkrat vam povem: obstaja financiranje na prebivalca. Vsaki osebi je dodeljena določena vsota denarja za eno leto v določeni zdravstveni ustanovi. Sami razumemo, da bo od populacije, recimo 100 ljudi, no, to pretirano pravim, 50-60 ljudi zaprosilo za pomoč, nič več.

V.KARPOV: Na leto?

I. KOLTUNOV: Na leto, ja. Denar, ki je skupno dodeljen za financiranje na prebivalca, bi moral zadostovati vsem tistim v stiski. V skladu s tem, kot vi in ​​jaz razumemo, več prebivalstva je vezanega na neko visoko specializirano, visoko opremljeno, ambulantno multidisciplinarno ustanovo, večja je možnost, da tam čim prej prejme kvalificirano zdravstveno oskrbo. Glede ur naročanja pacientov ni predpisov.

V. KARPOV: Imam občutek, da so obstajale še pred tem, ker so se zdravniki ves čas pritoževali: nimam časa za vas, moj urnik je 15 minut na bolnika. To je to, ne morem več.

I. KOLTUNOV: Ja, res, to se je zgodilo pred zdravstveno reformo. Niti enega nismo imeli računalniški sistem, ki ga je razvil in uvedel oddelek za informacijsko tehnologijo mestne hiše v Moskvi. Ti in jaz nisva imela elektronsko snemanje, ti in jaz se nisva imela možnosti prijaviti na spletu, nisva imela veliko, veliko stvari. Ti in jaz nisva imela opreme, ki ni samo tomograf, ne samo ultrazvok, ne samo rentgen, ampak vse to je bilo neposredno vključeno v eno samo lokalno računalniško omrežje. To je izmenjava informacij, to je čisto drugačen kvalitativni pristop.

V. KARPOV: In zdaj se teh 15 minut na bolnika odstrani?

I. KOLTUNOV: Da, 15 minut na bolnika ni, tega ni.

V. KARPOV: No, bili so, ampak tega se nisem jaz domislil.

I. KOLTUNOV: Vse, kar se je zgodilo, je bilo. No, veste, bilo je veliko.

V. KARPOV: V redu. 73 73 948 - telefonska številka v živo. V naši oddaji so še posebej dobrodošli tisti ljudje, ki so se pred kratkim srečali z otroško mestno klinično bolnišnico Morozov.

V.KARPOV: Prosim, 73 73 948, poslušamo vas. Zdravo!

RADIJSKA POSLUŠALKA: Pozdravljeni!

V.KARPOV: Ja, v oddaji ste. prosim

RADIJEC: Rad bi rekel, da oseba, ki je v vašem studiu, dobesedno odstopa od vseh vprašanj, če sem iskrena.

V. KARPOV: Zastavite vprašanje takole. da se Igor Efimovič ne izogne, prosim.

RADIJEC: Je za ali proti reformi?

V. KARPOV: Že na začetku je odgovoril - za. Torej, naprej.

RADIJSKA POSLUŠALKA: Ampak ne vem, kako naj se to izrazim, se pravi, on je za to, da bi šlo čim manj klinik, čim manj zdravnikov, za kaj se zavzema?

V. KARPOV: Hvala. Sprejeto. Se pravi, poglejte: čas oddaje mineva, vprašanja pa ostajajo in ostajajo ista vprašanja. Torej, kaj točno ste?

I. KOLTUNOV: Sem za kakovostno, pravočasno zdravstveno oskrbo.

V. KARPOV: Če bodo zmanjšali število klinik, boste to pozdravili ali vam verjetno ne bo všeč?

I. KOLTUNOV: Vidite, še enkrat ponavljam: naloga ni nič zmanjšati ali nikogar odpustiti. Naloga je zdravstveno oskrbo uskladiti s tisto, ki obstaja danes v sodobni svet, v sodobni tehnologiji.

V. KARPOV: Sprejemam. Torej, da ne boste šli predaleč od klinik, se morate priti ponovno prijaviti pred 1. decembrom, da razjasnimo stvari vsem našim poslušalcem. Je to navsezadnje potrebno za klinike ali za bolnike?

I. KOLTUNOV: Priti morate na ponovno registracijo, da boste razumeli, koliko ljudi živimo na tem ozemlju. Žal pri nas, v našem mestu, ni jasno: koliko je prijavljenih, koliko neprijavljenih, koliko prijavljenih živi, ​​koliko prijavljenih ne živi. Imamo primer Centrale upravni okraj mesto Moskva, kjer dejansko živi verjetno 2-krat manj prebivalcev kot registriranih. Ker ljudje oddajajo pisarne itd itd. Danes imamo Central District - najbolj redko poseljeno okrožje. In dobesedno pred 10-15 leti je bilo najbolj naseljeno. Prosim, povejte mi klinike v Central District, ali so tam potrebni, ko te populacije ni?

V. KARPOV: Verjetno so za tiste ljudi, ki tam še vedno živijo, tako ali drugače potrebni.

I. KOLTUNOV: Ampak verjetno v drugačni količini. In v južnem Butovu ali severnem Butovu ali na splošno na jugu, kjer so se pojavila nova območja, so tam potrebne klinike, treba jih je odpreti. Ali menite, da bi bilo prav, da bi zmanjšali število klinik v osrednjem okrožju in jih približali današnjemu številu prebivalcev, v južnem, jugovzhodnem okrožju, kjer so danes velike težave, pa ustanovili dodatne ambulante, ustvarili nova delovna mesta za isti zdravniki.

V. KARPOV: V redu, bom pojasnil. Ti in jaz se dobro razumeva, da se ne bodo vsi ponovno registrirali, ampak potencialni pacienti teh istih klinik. Torej, na koncu, kako lahko zaupate tem podatkom?

I. KOLTUNOV: Veste, povem vam, preregistrirajo, ne preregistrirajo, kako smo nekoč v bolnišnici Morozov rešili problem s policami obveznega zdravstvenega zavarovanja. Pred nekaj leti, ko so pripeljali bolnike, pogosto niso imeli pri roki zavarovalne police. In kaj se je zgodilo: če gremo v enotno bazo in vidimo, da bolnik nima sklenjene police, mu ne moremo nuditi pomoči v okviru obveznega zdravstvenega zavarovanja, ker nima sklenjene police, ni zavarovan. Pacienta pa ne moremo zavrniti. Kaj storiti? In to zelo preprosto: vzeli smo registrarja, ga dali v službo 24 ur na dan in danes v naši bolnišnici vsakemu pacientu, ki pride k nam brez police, med zdravljenjem izdamo začasno polico, ki jo nato spremenimo v trajno. eno. In ni nobenih težav. Ne da bi zapustili stene ustanove.

V. KARPOV: Problem se tako rešuje samo v Morozovski.

I. KOLTUNOV: Govorim samo za bolnišnico Morozov, za druge vam ne morem povedati ničesar.

V. KARPOV: Zakaj je takšna razlika med različnimi bolnišnicami, temu primerno različni odnosi, različni programi zdravljenja in vse drugo?

I. KOLTUNOV: Programi zdravljenja so povsod enaki. Odnos naj bo povsod enak, s tem sva začela današnji pogovor. In začeli smo s kvalifikacijami glavnih zdravnikov, začeli smo s standardom zdravstvenih storitev in z ocenjevanjem kakovosti procesa zdravljenja. Zdaj, če bomo vse to z vami izpolnjevali, te zapovedi, te postulate, potem nam bo vse po starem.

V. KARPOV: Torej obstaja občutek, da te zapovedi še ne obstajajo. Istih 49% glavnih zdravnikov, ki so bili priznani kot navidezno nesposobni. Obstaja pa občutek, da standardov, ki bi jih morali izpolnjevati, še vedno ni, in če že obstajajo, jih je zelo težko doseči.

I. KOLTUNOV: Veste, obstajajo standardi, verjetno jih je težko ali ni težko izpolniti, vse je odvisno od poklicnih sposobnosti posameznika. Dejansko pa proces prekvalifikacije, vključno z glavnimi zdravniki, postopek uskladitve s kvalifikacijskimi veščinami - to zahteva čas.

V.KARPOV: 73 73 948 - telefonska številka v živo. Poslušamo vas.

Živjo živjo!

RADIJSKA POSLUŠALKA: Pozdravljeni!

V. KARPOV: Dober večer! kako ti je ime

RADIJSKA POSLUŠALKA: Ime mi je Olga.

V. KARPOV: Odlično vas slišimo in Igor Efimovič vas že posluša.

RADIJSKI POSLUŠALEC: Natančneje, želim neposredno postaviti vprašanje Igorju Efimoviču. Pred kratkim sem imel vprašanje posebej o otroški bolnišnici Morozov.

V.KARPOV: Odlično! Čakali smo te.

RADIJSKA POSLUŠALKA: Moj otrok je star 3,5 leta, ima adenoiditis tretje stopnje. Diploma je spodobna. Potrebna je elektivna operacija. Dobili smo napotnico za otroško mestno bolnišnico Morozov. Klicala sem tja, najbližja pomoč, ki nam jo lahko brezplačno zagotovijo po polici obveznega zdravstvenega zavarovanja, je nekje junija-julija, ne prej. Če želim to storiti za plačilo, je cena nekje okoli 80 tisoč.Vprašanje Igorju Efimoviču: Meni, da je ta vrsta pomoči pravočasna v tej situaciji, prosim povejte mi.

V.KARPOV: Dobro vprašanje. Ponovno pojasnite, kdaj ste se prijavili?

RADIJSKA POSLUŠALKA: Apel je bil dobesedno pred dnevi – ali včeraj ali predvčerajšnjim. Diagnozo so nam postavili predvčerajšnjim.

V. KARPOV: Odlično. Hvala za vprašanje. Igor Efimovič!

I. KOLTUNOV: Kar se tiče stroškov, odprite spletno stran bolnišnice, videli boste, da so stroški vsaj trikrat manjši, in ne znesek, ki ga je izrazil naš poslušalec.

V. KARPOV: Ampak tega ni potegnila iz nič, naš poslušalec.

I. KOLTUNOV: Obstaja uradna spletna stran. Zdaj ga lahko odprete in pogledate.

V. KARPOV: V redu.

I. KOLTUNOV: Saj se ne vmešavam v spletno mesto. Drugo vprašanje, glede čakalne vrste - danes imamo čakalno vrsto za mesec januar. Dejansko obstaja čakalna lista, adenoiditis ni nujni kirurški poseg. Odstranjevanje adenoidov traja mesec ali dva, obstaja pa čakalna lista.

V. KARPOV: Ampak to ni poletje. In tukaj so nam povedali, da junij-julij, samo poslušalec. Če je poklicala v bolnišnico Morozov, se je nekdo posvetoval z njo, verjetno po telefonu, povedali so ji znesek 80 tisoč, dali so ji tudi rok, če je brezplačen, junij-julij. In pravite, da se to ne zgodi.

I. KOLTUNOV: Ne rečem, da se to ne zgodi. Takšna storitev obstaja, vendar stane vsaj 2-3 krat manj od zneska, ki ga je bolnik napovedal, boste videli na spletni strani. Res je čakalna vrsta, vendar danes ni več kot 2 meseca.

V.KARPOV: Ne več kot 2 meseca.

I. KOLTUNOV: Ja.

V. KARPOV: In komu potem verjeti, na koga se obrniti, kako se izogniti takim posvetovanjem, če ne ustrezajo realnosti. Kako je ta problem rešen?

I. KOLTUNOV: Mislim, da v v tem primeru razumeti moramo, kje in na katero številko je bolnik poklical. Bolje bi bilo, če bi me pacient kontaktiral direktno. Z veseljem bi to sprejel in rešil ta problem.

V.KARPOV: Pravzaprav se ne prepiram. Vedno je priročno, da se obrnete neposredno na glavnega zdravnika, če se lahko obrnete na glavnega zdravnika.

I. KOLTUNOV: Vsak dan obravnavam vse pritožbe. Vsak dan. Vsak dan prejmem pregled reklamacij na spletu s strani, reklamacij na splošno z interneta in tudi pisne zahteve.

V. KARPOV: Se pravi, če se pacient preko vaše spletne strani na internetu pritoži glede določenega zdravljenja, ali boste to pritožbo upoštevali?

I. KOLTUNOV: V štirih dneh bo prejela odgovor.

V. KARPOV: V redu, sprejeto. Sploh ta zgodba z denarjem, ki se pobira od pacienta, kako se bo rešila?

I. KOLTUNOV: Naša storitev je plačana, ko pacient začne izbirati zdravnika. Obstajajo primeri, ko ljudje želijo obiskati določenega specialista. Storitev plačamo, ko je opravljena na dan in uro, ki ustreza pacientu. Kot veste, ima vsak specialist 8-urni delovnik. Lahko pa gre zdravnik v službo ob nedeljah, sobotah, vikendih in praznikih. Kot vi in ​​jaz vemo, so od 1. do 10. novoletni prazniki, a v naši bolnišnici teh praznikov nimamo, ljudje hodijo v službo in kdor hoče zaslužiti, lahko pacient hitro dobi to storitev. Zgodi se, da pacient plača kakšne dodatne pogoje bivanja, tudi to se dogaja. Danes pa glasnost plačane storitve v naši bolnišnici je približno 6-7% vseh prihodkov.

V.KARPOV: Glavna stvar je transparentnost. Ta transparentnost je nasploh nekako nadzorovana, da je jasno - za kaj bi morali oziroma lahko doplačali in za kaj nikakor ne, tudi če vas kdo kaj vpraša?

I. KOLTUNOV: Popolnoma točno. Obstaja jasno razumevanje, povsod so stojnice z razlagami, z zakoni, kaj se plačuje in kaj je brezplačno. Povsod so seznami storitev, ki so vključene v obvezno zdravstveno zavarovanje, in tiste, ki niso vključene v obvezno zdravstveno zavarovanje. Vsak pacient podpiše soglasje in pogodbo o opravljanju plačljivih zdravstvenih storitev. Danes v naši ustanovi nimamo takšnega razumevanja storitve obiska zdravnika na domu. To je samo za plačilo. Tega pri nas ni in nikoli ni bilo. Če človek želi iti po svojem delovnem času, zdravnik - mislim, potem mirno vzame plačano naročilo in odide do pacientovega doma.

V.KARPOV: 686. ali 6. piše naslednje. Hčerko so letos poleti brezhibno in strokovno rešili na oftalmološkem oddelku bolnišnice Morozov. Ne vem zahvaljujoč reformam ali kljub njim, ampak nizek priklon in iskrena hvala.

73 73 948 - telefonska številka v živo. Poslušamo vas. Zdravo!

RADIJSKA POSLUŠALKA: Pozdravljeni, ime mi je Vladimir. Kličem glede bolnišnice Morozov. Tja sem se tudi prijavil. Tudi jaz imam otroka z adenoidi, bili smo v bolnišnici Morozov. Povedali so nam, da moramo na operacijo in povedali znesek. Znesek seveda ni tisti, ki vam ga pove gost. Bila je veliko večja. Posledično nas je bilo strah, oziroma nismo imeli takšnega zneska in smo se odločili, da se prijavimo na drug inštitut. Niso nam naredili nobene operacije, ozdraveli smo in ni bilo nobenih težav. Če bi prišli do Morozovske, bi zagotovo imeli operacijo in bi nam dali dober denar.

I. KOLTUNOV: Povejte mi, ali lahko vprašam zdravnikovo ime?

RADIJSKA POSLUŠALKA: Imena zdravnika vam ne morem povedati, ker je bilo to 1,5 leta nazaj in to se dogaja popolnoma tako, kot vas je prejšnja oseba poklicala.

V. KARPOV: Hvala!

I. KOLTUNOV: Prvič, nisem omenil nobenega zneska, če ste opazili, sploh nisem omenil nobenih številk.

V. KARPOV: Ampak rekli ste, da je to nekajkrat manj kot 80 tisoč.

I. KOLTUNOV: To je prva stvar, to lahko vidite na spletni strani. Drugič, ne vem, h kateremu zdravniku je hodil moj prijatelj, tako da ...

V. KARPOV: V redu. V 1,5 letih bi se lahko kaj spremenilo.

I. KOLTUNOV: Ja, seveda. Reformiramo se šele 3 leta in pred 1,5 leti bi lahko bilo nekaj strokovnjakov, ki bi radi zaslužili denar ne povsem pošteno.

V.KARPOV: Ste izvedli kakšno čiščenje?

I. KOLTUNOV: Brez čistk, to je prehuda beseda. Toda v bolnišnici Morozov registrske blagajne pojavil pred 2 leti.

V. KARPOV: Na samem začetku ste rekli, da ste že izvedli reformo, ki jo zdaj izvajajo moskovske oblasti. Koliko zdravnikov ste odpustili, odpustili ali poslali na prekvalifikacijo? Kako se je to zgodilo?

I. KOLTUNOV: Postopek je precej prilagodljiv - zmanjšanje, odpuščanje, zaposlovanje, prekvalifikacija. Mislim, da je to vsota. Začeli smo s tisoč posteljami, potem smo dobili dva tisoč postelj, potem smo se spet vrnili na tisoč sto postelj. Začeli smo s približno 2600 zaposlenimi, zdaj smo prišli do točke, ko imamo 2000–2100 zaposlenih. Nekdo je odšel, nekdo je prišel. To je bil mehak, latenten proces. Grobo, ostro, nikogar nismo odpustili. Nekateri niso bili zadovoljni s pogoji dela. Na primer, v Moskvi imamo velik problem s srednjim in nižjim medicinskim osebjem. Na žalost prebivalci Moskve ne želijo delati v bolnišnici kot medicinske sestre in bolničarji, še posebej kot bolničarji. In morali smo privabiti prebivalce drugih mest: Tula, Ryazan, Voskresensk itd. In vsi so hoteli delati cele dneve. A si predstavljate, ko k vam v službo pride medicinska sestra, dela en dan, čez tri dni pa se spet pojavi. Kako ga nadzorovati, kaj narediti z njim? Nemogoče je celo zbrati osebje oddelka. Ker ne morejo priti.

V.KARPOV: Ljudje iz drugega mesta, razumem

I. KOLTUNOV: Ja. S prehodom na večizmenski 8-urni delavnik so obiskovalci zavračali takšne pogoje dela.

V. KARPOV: Torej imate zdaj Moskovčane, ki delajo za vas, ali spet sprejemate nekatere ljudi, ki nenehno prihajajo sem?

I. KOLTUNOV: Ni razumevanja - Moskovčani ali Nemoskovčani. Obstaja naloga zagotoviti, da ima bolnišnica stalno osebje. In da lahko vprašate to osebo. In če je medicinska sestra danes delala ponoči, lahko pridem zjutraj vprašat, kaj je delala ponoči. In ne gre za to, da je že opravila 8. izmeno in odšla na svoje mesto in se bo pojavila šele po 2-3 dneh spet v bolnišnici.

V. KARPOV: In še zadnje pojasnilo. Pravite, da se v vaši bolnišnici Morozov reforma, ki se izvaja zdaj, izvaja že 2-3 leta, zdaj pa se poskušajo soočiti z dejstvom, da bo od leta 2015 vse novo. Obstaja strah, da takšni nenadni gibi povzročijo akutno reakcijo in nepredvidljive posledice. Tega ni?

I. KOLTUNOV: Veste, verjetno imate prav, da je bilo potrebno opraviti razlagalno delo s prebivalstvom. Ali pa je morda ta reforma sovpadla z neko splošno napetostjo: dogodki v Ukrajini, zdaj imamo v državi begunce. Letos se je pri nas zdravilo več kot 80 ljudi, beguncev. In seveda, za nas bi bila to že dolgo pozabljena zgodba, na srečo, a se spet spominjamo domovinska vojna. Seveda so med ljudmi napetosti, so neke ekonomske situacije in vse se je poklopilo. Zdi se mi, da bo zdaj vedno več pojasnil in pojasnil. In malo po malo bo vse prišlo na vrsto.

V.KARPOV: Z nami je bil Igor Koltunov, glavni zdravnik otroške mestne klinične bolnišnice Morozov. Hvala vam! Pridi spet!

I. KOLTUNOV: Hvala!